Till dig som fått vår enkät i brevlådan

Hjälp oss att bli bättre - Kundnöjdhetsmätning på gång

Nöjda kunder är en viktig ledstjärna för Nårab och vi vill få en bild av hur du uppfattar avfallshanteringen och hur du vill att våra tjänster ska förbättras.
Vi genomför en kundundersökning och slumpmässigt utvalda kunder har fått en enkät i brevlådan. Din åsikt är viktig för oss och därför vill vi redan nu tacka för att du ägnar några minuter åt att besvara enkäten.

Behandling av personuppgifter

Nårab har med anledning av att en ny dataskyddslagstiftning (GDPR) börjar gälla i Sverige tagit fram en Integritetspolicy där vi förklarar hur vi behandlar dina personuppgifter. På sidan för pil gron5 Behandling av personuppgifter kan du läsa vår integritetspolicy samt information om hur du begär ut information om de personuppgifter vi hanterar om dig.

Lunchstängt på Kundservice


klocka


Kundservice har lunchstängt 
1 timme (12:00-13:00) 

Avgift på mer än 1 m³ trä

traavfall


Från 3 april tar vi betalt från andra kubikmetern trä. 
1 m³ fritt därutöver 150:- / m³

Genomskinliga säckar

genomskinligasackar5

Nyhet på Återvinningscentralen

Från och med den 1 juli 2018 kommer vi endast tillåta genomskinliga säckar på våra återvinningscentraler. Det gör vi för att minska felsorterat avfall och skapa en bättre arbetsmiljö.

Läs mer pil ljusgron2

 

Nårab - Norra Åsbo Renhållnings AB

Hyllstofta 6178
264 93 Klippan

Kundservice Hushåll
0435-296 50
kundservice@narab.se

Vi tar hand om ditt avfall

Nårab är ett kommunalt bolag som ansvarar för insamling och avfallshantering i kommunerna Klippan, Perstorp och Örkelljunga. Vi sysslar med återvinning och behandling av avfall från hushåll, industrier och andra verksamheter.

facebook

Nårab på Facebook
Här kan du lämna synpunkter, starta diskussioner eller läsa om det senaste som händer.