Till dig som fått vår enkät i brevlådan
Hjälp oss att bli bättre - Kundnöjdhetsmätning på gång
Nöjda kunder är en viktig ledstjärna för Nårab och vi vill få en bild av hur du uppfattar avfallshanteringen och hur du vill att våra tjänster ska förbättras.
Vi genomför en kundundersökning och slumpmässigt utvalda kunder har fått en enkät i brevlådan. Din åsikt är viktig för oss och därför vill vi redan nu tacka för att du ägnar några minuter åt att besvara enkäten.
Behandling av personuppgifter
Nårab har med anledning av att en ny dataskyddslagstiftning (GDPR) börjar gälla i Sverige tagit fram en Integritetspolicy där vi förklarar hur vi behandlar dina personuppgifter. På sidan för
Behandling av personuppgifter kan du läsa vår integritetspolicy samt information om hur du begär ut information om de personuppgifter vi hanterar om dig.
Lunchstängt på Kundservice
Kundservice har lunchstängt
1 timme (12:00-13:00)
Genomskinliga säckar

Nyhet på Återvinningscentralen
Från och med den 1 juli 2018 kommer vi endast tillåta genomskinliga säckar på våra återvinningscentraler. Det gör vi för att minska felsorterat avfall och skapa en bättre arbetsmiljö.
Läs mer 